olebrum78 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hvor kjøper jeg en slik, hørt mye bra om den.. Og hvor er den billigst??
olebrum78 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 Er dere fornøyd med deres sele? Og hvor gammelt er barnet som sitter i den? Min er en tung 1,5åring!
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 jeg har ikke en slik med du kan lese her: http://www.tettinntil.no/reviewpost/showproduct.php?product=174&cat=6 jeg bruker mest mei tai, og elsker å bære i den, kjempe lett og enkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå