Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 min samboer kjøpte feil glass for noen uker siden... kjøpte 8 mnd glass i stedet for 6 mnd.. problemet er det at nå har jeg ikke kjøpt flere glass og har kun det,kan han spise det i morgen,eller må vi ut å kjøpe glass nå ??? jeg har ikke lappen,ei heller bil,så da blir det sen middag på småtten i morgen om vi skal vente til samboer kommer hjem imorgen med å kjøpe glass..
Kondis som en murstein Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, det er vel bare at det er litt større klumper tror jeg ) Bare mos det litt mer!
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 det kan han spise, er litt mer klumper i 8 mnd glasset, men du kan jo bare mose det mer om han ikke klarer klumper.....
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Forskjellen er jo bare at det er større biter. Kan jo mose det. Eventuelt lage skikkelig middag ved å koke poteter, gulrot etc og mose det.
Gjest irismor Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Ingen krise. Hvis du synes bitene i 8mnds glasset blir for store så mos dem med en gaffel.
snuppelure 74 Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Du kan jo prøve å gi han det, men mose det litt ekstra ) Eneste forskjellen fra 6 mnd og 8 mnd glass er jo at det er litt større biter
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Forskjellen på 6 og 8 mnd glass er at det er slitt større biter i 8 mnd glass. Stort sett samme innhold, men kan være flere ingredienser (mer smak). Finnes ikke farlig, men om ungen er litt kresen er det ikke sikkert det faller i smak. (du kan jo mose den ekstra) Men jeg skjønner ikke at du ikke bare lager mat til han? Det er jo så sinnsykt enkelt og bedre mat får man ikke. Og om det er pes til vanlig så er jo det det absolutt enkleste nå da. bare spør om du vil ha tips, masse babymatkokende folk her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå