Gå til innhold

Kinesiske kartet...

Noramor+Sara kommer i april

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge det kinesiske fødsels kartet så får vi en jente denne gangen også...Må innrømme at jeg hadde håpet litt på en gutt,men selvfølgelig så er det helt fint med ei jente til også..Litt praktisk også når jeg tenker meg om,pga alt vi har gjemt på etter førstemann!.Dessuten er det jo ikke sikkert at det kartet stemmer heller da... Jeg skal ihvertfall vite kjønnet på UL hvis det er mulig!!! Hehehe...spennende!!

Er det noen som har opplevd at det kartet har stemt? Stemte sist på meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemte ikke på meg sist.. Da skulle jeg hatt gutt, men fikk jente..

Jeg skal til 3D om 6 uker.. Da finner jeg ut om det stemmer denne gangen..

Skrevet

Det blir spennende..Det er vel kanskje mest overtro,ikke vet jeg...

Lykke til videre

Skrevet

funket på meg:)

Skrevet

Jeg skulle hatt jente, men blir visst gutt =)

Skrevet

Forrige svangerskap viste kartet jente og det fikk vi:)) Denne gangen viser det jente igjen - både foran og bak *hehe* Men ut fra ul sier jordmor at det ikke er noen tvil på at det kommer gutt:))

Skrevet

Jeg tror ikke på dette kinesiske kartet jeg. For i følge det så skal de fleste som er like gamle som meg som blir gravid i år få gutt.. Og det tviler jeg sterkt på om stemmer. :)

Skrevet

Det tror jeg veeeldig lite på :) Denne gangen får jeg visstnok jente på bim sitt kinesiske kart og gutt på babyverden sitt. To forskjellige svar på 2 forskjellige kinesiske kart. Mener at akkurat det samme skjedde sist gang hehe. Hvem skal være det riktige da tro? Er nok mest overtro det der tror jeg ja :)

Skrevet

Jeg sjekket begge kartene, og i mitt tilfelle skal det bli jente på meg. Fikk også ei jente i 1997, og kartet stemte da også. Så jeg ble litt nysgjerring og sjekket det med min mor når hun fikk meg og mine søsken ( vi er 3 søsken), og tror du ikke kartene stemte helt på alle tre tilfeller med jente, jente og gutt... Jeg blir litt ekstra spent jeg da... Så jeg vet egentlig ikke hva jeg skal tro.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...