asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Lagt den inn på BliGravid også, men vil så gjerne ha svar fort.. Har hatt veldig ustabil syklus siste par månedene. Siste mens var 14. sept, blødde i 8 dager og etter 3-4 dager blødde jeg 3 dager. Nå er jeg på dag 25 (etter første blødning) og fikk positiv el-test i dag. Etter andre blødningsperiode denne mnd er jeg på dag 14.. Så enten er jeg gravid, eller så har jeg eggløsning nå. Tror helst at den andre blødningsperioden var en kontaktblødning, men vet jo ikke for sikkert. Føler på meg at mensen skal komme vært øyeblikk, har murringer og veldig mye utflod. Ikke typisk el, for da stikker det mer og har ikke slik utflod. Men jeg kan vel ikke få positiv el-test hvis mensen skal komme?? Så hva tror dere jenter?? Tør ikke ta en grav.test ennå, siden det har vært så mye tull og jeg har lagt prøvinga på is til det retter seg..
asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. oktober 2007 dytter opp igjen...
It's all about me Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Det er dessverre helt umulig for oss å si om du kan være gravid eller ikke. Eneste måten å finne ut det er å hoppe i det og ta en test. Syklusser kan hoste litt og være helt på bærtur noen ganger, så det er vanskelig å si enten det ene eller det andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå