LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Du far, oppi der, du vet. Kunne du vært så snill å trekt tilbake snøen og sendt ned noen få varmegrader bare sånn at jeg får berga inn noe leker og slikt? Og nå i kveld er det for sent for her ble det mørkt for to timer siden (som du jo sikkert vet!), og Guttongen er på tur i seng. Kan vi ikke gjøre en deal på at om jeg får ha høsten, tja, la oss si sånn til torsdag kanskje (?), så lover jeg at jeg med fryd skal vise all nestekjærlighet mulig og gi julegaver i form av veldedige bidrag. Åkkej?? Din håpefulle.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 Ehh...Gud leser vel ikke tanker sånn egentlig? Den julegaveplanen har jeg jo hatt lenge, men man må vel kunne utnytte sine fordeler? ;-)
Mille** Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Usj, hvor bor du da? Her melder de snø og sludd til i morgen og onsdag, snø på torsdag. *gruer seg*
mayaya Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 ikke sikker på om h*n leser tanker, men alle leser jo DIB! hihihahaha
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2007 Midt mellom Tromsø og Harstad som ligger i Troms, som igjen er det midterste av de tre nordligste fylkene på fastlandsnorge.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2007 Åhhneiii! Det tenkte jeg ikke på. Jaja, han kjenner meg, så han tar det vel til etterettning vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå