dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 flere som skal være med å teste i morgen? regner med at mine kommer i posten i morgen,så da blir det testing i morgen ettermiddag. heng dere på!!!!
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Hihi...hadde vært gøy, men venter nok til nærmere helga jeg tenker jeg
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 æsj....men er vel like griet,hvis du mener el var forige lørdag. kan være jeg ikke drar på skolen i morgen,så kanskje du sipper å vente til kl 18....hehe
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har fri i morra og skal sitte klistret til dataen helt til du legger inn en tråd med POSITIVT resultat!!!!!! Hehe
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 hehe....føler presset her nå. tenk så kjedelig om tanta kommer i natt....skikkelig antiklimaks...hihi
Gutteprinsen Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Hei, klarte ikke å vente til slutten av uka med å ta test, så jeg gjorde det i dag. Og den var NEG:( jeg skjønne ikke helt hva som skjer nå, er jo 8 dager over.. Så ble jeg tante til ei lita tulle i dag:))) og da får jeg enda mer lyst på en baby. noen råd nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå