Gå til innhold

Testetråd tirsdag 9.oktober :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som skal være med å teste i morgen?

regner med at mine kommer i posten i morgen,så da blir

det testing i morgen ettermiddag.

 

heng dere på!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi...hadde vært gøy, men venter nok til nærmere helga jeg tenker jeg :)

Skrevet

æsj....men er vel like griet,hvis du mener el var forige lørdag.

kan være jeg ikke drar på skolen i morgen,så kanskje du sipper å

vente til kl 18....hehe

Skrevet

Jeg har fri i morra og skal sitte klistret til dataen helt til du legger inn en tråd med POSITIVT resultat!!!!!! Hehe

Skrevet

hehe....føler presset her nå.

tenk så kjedelig om tanta kommer i natt....skikkelig antiklimaks...hihi

Skrevet

Hei, klarte ikke å vente til slutten av uka med å ta test, så jeg gjorde det i dag. Og den var NEG:( jeg skjønne ikke helt hva som skjer nå, er jo 8 dager over.. Så ble jeg tante til ei lita tulle i dag:))) og da får jeg enda mer lyst på en baby. noen råd nå??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...