*1+1=2 små* Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hei alle sammen:) Vi er jo flere som får baby nå som det begynner å bli is på bilruta igjen og snøen nærmer seg. Kan ikke alle komme med forslag hvor man får kjøpt bra ULLtøy til baby som ikke koster så mye? Nøstebarn synes jeg personlig var utrolig dyrt, så hvor kan man ellers få bra ullbody, strømpebukser, sokker, luer osv osv.?
miss_chica Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 de har jo janus på bogerud butikker og så har de vel en egen hjemmeside også tror jeg. cubus har 25% på alt barnetøy og h&m har endel =)
ruffen Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Viss du syns 89 kr for body er ok, så kan Sparkjøp anbefales. Her finner du også strømpebukser, luer osv...De har også noen bodyer som er litt tykkere til litt over 100-lappen. Ellers så har de ganske rimelig ulltøy på Cubus også.
2 barns-mor :-) Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 jeg har mye ifra cubus og janus. de på cubus ligger sånn 150 kr per del
ambumamma Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 sparkjøp har bra billig og fint ulltøy:-)
*1+1=2 små* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 90 kr er jo mye billigere enn mange andre steder!! Fikk hakaslepp når jeg titta på nøstebarn.no....har kjøpt noe ulltøy i sverige men de hadde litt dårlig med str. jeg ville ha! Kosta 120sek for en body der...altså ca 100kr. Takk for tips:)
prøvekluten+3små Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 janus har til 119 per del på coop obs..kjøpt masse der-..
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 *H&M *Cubus *Sparkjøp *Coop Obs *Exit *DeOnge
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 kjøpt masse fra H&M... kjentes godt og mykt ut og kostet bare 79 per del.. =) Ull er gull!!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 HM har bodyer og bukser til 79,50 / 89,50. rudo har ull fra janus(?) som ikke er så veldig dyrt, både body, bukse, lue og sokker.
*1+1=2 små* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. oktober 2007 Takk for alle svarene:) Føler ikke at det lønner seg å bruke MASSE penger på ull som skal brukes i noen mnd. Skal innom Sparkjøp i morgen og titte, har ikke HM i Halden men Lindex og Cubus! Skal samtidig titte etter ammebh...penga bare renner ut;)
prøvekluten+3små Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 janus har vært det beste synes jeg:o) og jeg har prøvd endel forskjellig;o)
Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 9. oktober 2007 #13 Skrevet 9. oktober 2007 Et litt rimelig merke, med kjempegod ull er Safa...hvis du søker opp på nettet, så kanskje du får en oversikt over forhandlere. Spesielt strømpebuksene er gode, de har ribbestrikk ved ankelen til babyen slik at trømpebuksene ikke sklir av så lett, og foten bare blir hengende..
Fugl Phøniks Skrevet 9. oktober 2007 #14 Skrevet 9. oktober 2007 Hvis du vil spare penger må du IKKE kjøpe ull på Cubus. Der er det dårlig kvailitet. Unntak ullhette. Jeg har kjøp endel derfra, men de går fort hull i tøyet og det får en papiraktisk konsistens etterhvert. Til tross for at jeg alltid vasker med ullprogr og milo. Gå for Janus. Også har jeg hørt at noen skryter av Sparkjøp og H%M.
annki83 Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 vil absolut anbefale ull fra sparkjøp. de tåler å brukes masse!.. har en gutt på snart ni år å har brukt masse forskjellig til han opp over årene men sverger til tom og trine fra spar kjøp. ikke bare er det litt billigere men det holder faktsik lengre. kjempe god kvalitet!
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #16 Skrevet 9. oktober 2007 Bogerud har Safa og Janus. Er selv fornøyd med ullstrømpebukser og strømper fra Safa - veldig bra pris. Holder seg godt i vask. Og den elastiske foten på strømpebuksen vil jeg skryte av også. Det er mange kombinsasjonsprodukter med ull nå, fleece inni, ull utenpå, og bomull inni, ull utenpå (cubus har dette). Så hørte jeg på et forbrukerprogram at bomull/ull ikke er så gunstig pga bomull ikke blir rent på 30 graders vask. Så sjekk vaskelappen for å se hvor mange grader produktet anbefales å vaskes på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå