vårina Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 En liten opptatering fra en veldig lykkelig mamma:) Vilja ble født kl 0310..1050gr..kom med ropa først..derfor er ikke lengden målt. Ei nydelig liten jente med tett mørkt hår og utrolig gode lunger..gråt da hun ble født..kjempet i mot nåler og slanger..skikkelig vilje styrke hihi. Hun får litt hjelp av cpap..slik at hun ikke glemmer å puste. Brage ble født kl 0340..1035gr..kom også med rompa først..etter å ha turnet rundt siden det ble bedre plass. Han hadde ikke tenkt seg til denne store verdenen ennå..måtte derfor "tvinges ut"..noe som var ganske så vondt for meg...men vel verdt all smerte ..den nydelige lille gutten min er mye roligere enn søsteren(merket også dette når de lå i magen)..Han sliter noe mer med å puste..men har vært stabil hele tiden. Masse mørkt hår som står rett til værs..hihi og pappas gode lynne:) ble visst noe langt alikevel:)
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer så masse...Lykke til videre;-)
Mammaen til Ina Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer så mye med to velskapte barn:) Lykke til!
Micha.. Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 gratulerer så masse! I hvilken uke er de født?
lille +gutt Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 hei:) gratulere me de to små æ va sjøl ganske lita da æ ble født, ikke så my større enn dine to, og ingen "vansker" me mæ... lest at noen snakka om seinskada... så ville bare berolige litt:) nok en gang gratulere og lykke til som tvilling mamma
mai mammaen til to Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 grattis. hvor fortidlig er de født? var jo små da.. sikkert helt nydelige..
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer så mye, godt å høre at det står bra til med dere alle:)
*Vetlis* Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer så mye Vimsen 72! Så kos da :-) Nyt tiden med de små nurkene dine!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Athina' Skrevet 8. oktober 2007 #13 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer så mye, og så flott at alt var bra med de lille knertene :-)
Sunniva78 har to små Skrevet 8. oktober 2007 #14 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer!!! Så fint at alt ser ut til å gå bra:-)
temi & keli Skrevet 8. oktober 2007 #16 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer så mye!! Høres fantastisk ut! -også sååå små!! Håper du deler et par bilder med oss etterhvert ;o) Håper ting går greit, så dere får kost dere godt... Klem
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #17 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer så mye med de to små godt å høre at alt står bra til med både deg og ungene Du har vært flink og tålmodig som har ligget så lenge på sykehuset for å vente på at de skulle bli født. Da blir det en flott jul med mann og dine 3 barn kjempe glad på dine vegne. Gleder meg så til jeg får tulla mi, masse lykke til og klemmer fra meg
mamma til 2 små:=) Skrevet 8. oktober 2007 #18 Skrevet 8. oktober 2007 Å gralla:=) så kjekt med tvillinger!!! Heldigen dere:=)
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #19 Skrevet 8. oktober 2007 Så flott, gratulerer så mye. Har tenkt på deg og lurt på hvordan det går med deg. Har ikke sett deg på chatten. Lykke til videre med barna:-)
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #20 Skrevet 8. oktober 2007 Gatulerer med to velskapte barn:) og lykke til videre!
Adriansmor med tulla Skrevet 9. oktober 2007 #21 Skrevet 9. oktober 2007 Gratulerer masse =)) krysser fingrer og tær for at alt går bra framover åsså=)))))))))))
vårina Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #23 Skrevet 9. oktober 2007 Tusen Takk alle sammen for så mange koselige hilsninger:) De er født i uke 28..grunnen er at eg har lekket fostervann i 8-9 uker. Lik situasjon som Silje i jordmødrene. Min erfaring var at flere leger i starten mente at dette ikke ville gå bra..der og da bestemte eg meg for å ikke reise hjem før de var født. Den første legen sa til meg at eg bare måtte komme meg ut på tur..hadde eg hørt på ham så hadde eg ikke hatt mine to små i dag. overlegen har sett dem i dag..og kom med tårer i øyene tilbake.Han sa at i slike tilfeller er det mye morens vilje og pågangsmot som avgjør hvordan det går. Klart det har vært knall tøft å ligge her i så mange uker..både psykisk og fysisk..ikke minst pga jenta mi på 3.5 år som "mistet" mamma på en måte i flere mnder. Det er helt fantastisk å få holde dem..stryke forsiktig og bare kose. Brage blir helt rolig når han får ligge på brystet mitt og puster mye bedre. Vilja "sloss" fortsatt mot legene...måtte le i dag når dem skulle sjekke henne litt..tro det eller ei men hun sparket etter hånden til legen..hihhi Lykke til alle sammen med deres små i magen ..fødsel osv
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 9. oktober 2007 #25 Skrevet 9. oktober 2007 gratulerer så masse. det skjedde fortere enn du trodde og regner jeg med.. gratulerer til dere 2 og ikke minst angelica som har blitt storesøster:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå