miss_chica Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 ser en etter en føder her..er det noen igjen her nå?
kathrine86 Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 jeg er her fortsatt ...og jeg har termin i mårra 9 oktober
mor til Tordenskjold +ny spire Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 still going strong! har vært en tur innom føden for sjekk for mulig vannavgang idag, men det var falsk alarm, så er bare å venta enda litt til....
Punny Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg er her også. Blir nok lenge til at det skjer noe her i gården..
miss_chica Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 bra vi er noen hverfall da..er ikke mange dagene siden vi var maaange, men her popper vi en etter en. ingen som føler ting er på gang heller?
kathrine86 Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 jeg kan ikke si jeg føler noe særlig forskjell nå enn før..tror nok ikke det skjer noe her med det første heller...håper virkelig jeg slipper og gå og vente så mye lenger:)er vel ikke alene om det tenker jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå