gutt og jente Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg skal snart få meg induksjon, og trenger noen nye panner. Hvilke anbefaler dere til stekepanne, panne til koking av hvit saus/melk osv.? Ser Jernia har salg på panner, bla. Jamie Oliver-panner til 50 %. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe så dyre panner utenom stekepanna kanskje, men når det er 40-50 % salg så må jeg kanskje slå til? Hva med IKEA sine panner?.
It's all about me Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 IKEA sine panner er kjempegode, men ikke til saus og melkeretter. Der trengs det teflon. Kjøpte en gang en Jamie Oliver stekepanne i julegave, den holdt ikke lenge. Så tviler på at kvaliteten står i samsvar med prisen. Men til halv pris derimot......
Gjest irismor Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Kjøp Ikea sine de er gode til en bra pris. Til sauser og gryter så hadde jeg investert i en eller to høyang party kjelene (de sorte).
To trollunger + en spire Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Bruker bare Party panner/gryter og er superfornøyd med dem.
It's all about me Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Ja Høyang Party er kjempe gode. Måtte kvitte meg med en haug av de da vi skiftet til induksjon (hadde den gamle typen). Men det var absolutt verdt det.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 ikea sine kjeler stinker til hvit saus iallefall.. *knurr* Svir den hver gang.
gutt og jente Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2007 Tror høyang sine panner også er på salg, må kanskje satse på de da til hvite sauser og melk. Og ikea sine er vel greie til pasta og poteter. Men hva med stekepanne? Høyang party der også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå