mine små alver... Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Skrive så mye om jul?? Tennene mine løper i vann...jeg har så vanvittig lyst på marsipan med sjokolade trekk nå.....mmmmmmmm. Har de begynt å selge det enda tro??
LadyLuck & Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 om ikke er det o enkeltå age. Kjøp maripan, og smelt sjokolade. ypp arinen i og sett det i kjøleskapet til sjokoladen er stivnet.
LadyLuck & Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 oi,,,, teite tastatur. kjøp marsipan og melkesjokolade. Smelt sjokoladen og dypp marsipankuler i.
mine små alver... Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 Ja det har du jammen rett i!!
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Bunnpris har det i butikkene nå
Smånetta 14.mai Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Sukk... De har allerede begynt å selge det i alle butikkene i Trondhjæm i hvert fall. Blir litt trist,jeg. Har jo nettopp fått høstferie, jo.
mine små alver... Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2007 jipppiii typen kom hjem med julemarsipan til meg!!! mmmmmmm nå skal jeg koooooose meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå