Miramor Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Han er bare kul og det han sier er veldig sant.
Miramor Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. oktober 2007 PS Han er jo litt kjekk på TV da. (Håper ikke mannen min titter meg over ryggen nå...:-)
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Syns du virkelig?? Jeg syns han virker utrolig slesk og usympatisk...
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Næhh...? Vi snakker om Sturla Berg Johansen...?? Han er jo skikkelig sjarmis han ) Liker han )
Miramor Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, han. jeg har hørt han live flere ganger. Han er veldig morsom.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 What? Merkelig at man kan ha så ulikt syn på ting... ;-)
Miramor Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2007 Det må være du som har dårlig smak :-)
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 Må jammen si at jeg støtter Spetakkel jeg og... Han der var slesk og ganske ekkel synes jeg....
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #13 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, er det ikke rart at det skulle skje en dag det OG? hehe....=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå