silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 er det virkelig mulig? jeg hadde en pose med noe babytøy fra førstemann som skulle hives istad,tok med meg eldstemann på butikken og posen som skulle kastes, kom frem til butikken og eldstemann ville vente i bilen..javel tenkte jeg,tok lommeboka ut av veska for gadd ikke drasse på den i butikken,så at i veska lå halsbranntablettene og ville ikke at eldstemann skulle rote i de mens jeg var i butikken,så la de på toppen av posen med babytøy som skulle kastes(!) jada,såååå smart altså! tenkte i mitt stille sinn at jeg husker legge de tilbake før jeg hiver posen..oh yeah! fikk akutt halsbrann til de grader her og hvor er tablettene? joda,trygt bevart i søppelcontaineren sammen med babytøyet! kan bli en hard kveld/natt dette ja!er det faen meg mulig!
Galskapens overhode Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Nå har jeg halsbranntabeletter i veska, lovehearts i bilen og flytende gaviscon på nattbordt.. Og slik blir det nok til lille i magen kommer ut... Kan ikke leve uten
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 sukk,greit noen har det! mannen min er på sjøen så ingen som kan kjøpe heller nei,kan ikke leve uten altså!!! sliter seriøst her jo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå