Idun<3tosmå<3 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Skal scanne et dokument, men får det ikke inn i world... Noen som kan dette i World 2007???
Idun<3tosmå<3 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 Ehm, ja. Men nå fikk jeg det plutselig til... på gamletypen word la det seg automatisk på siden, nå måtte jeg hente det en plass... Skal ikke være enkelt:) Skal sende budskjema på et hus:) Ønsk meg lykke til!!
Babyønske �� Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Du kan ikke scanne et dokument inn i word uten videre. Skal du kunne gjøre dette, må scanner programmet tillate ocr scanning, dvs scanning hvor du gjenkjenner bokstavene i dokumentet. Hvis ikke, så blir det bare scannet inn som et bilde. Hilsen mannen til-
Idun<3tosmå<3 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 Hehe, mannen til Den var god! Jeg skal sende et budskjema via mail, og trenger ikke Word til å oppfatte det som tekst. Har nå klart å scanne det som bilde, og importert det til outlooken! Det må vel blir bra! Eller hva mannen til Babyønske 4.pp?
Babyønske �� Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Kjempefint. hvis du vil så kan du legge bilde direkte som vedlegg i outlook, uten å måtte legge det i word først. Hilsen mannen til-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå