Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 ENDELIG!!! dette fortjener vi !! Byen e Bergen og laget e brann!!! heia brann!
LadyLuck & Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Er jo på tide. Johnny (farfaren) født i 63, Johnny (guttungen min) født i 07, er jo skjebnen dette.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 satser på det, blir liv i Bergen by i kveld da =)
Mammaen til Ina Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 I dag henter vi endelig gullet med hem:D:D:D Tidenes lykke dag i Bergen!!
LadyLuck & Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 får det jo teknisk sett ikke enda. Om stabæk vinner allt og brann taper alt, avgjøres det på målforskjell. Så blir nok til helgen det kommer hjem for alvor.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Liker ikke Brann, men så lenge det ikke er Vålerenga som vinner så er det greit. Grattis!
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2007 Skal godt gjøres at Stabæk vinner alt og brann taper alt. Men det kan jo skje, Brann kan være litt sullete innimellom
med baby nr 4 i magen Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 1-0 he he og vi som skal ha klasse kontakt møte midt i brannkampen!!! Alt for ungene... eller dårlig planlegging
LadyLuck & Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Gullet ska hem Fra Nymark til Laksevåg Fra Nordnes til Loddefjord Torg Hele Bergen vet at gullet ska hem Gullet ska hem Gullet ska heeeeeeeeem Hem til Bergen Gullet skal hem
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer så mye med seriegullet, Bergen!!!! Velfortjent!! Hilsen fra Tromsø
LadyLuck & Skrevet 8. oktober 2007 #12 Skrevet 8. oktober 2007 ser det er elleville tilstander i sentrum i kveld
trollemor med hybelboer Skrevet 9. oktober 2007 #13 Skrevet 9. oktober 2007 Ja, vi var helt elektriske i stua hos oss på overtid av kampen i går, fantastisk bra, nå kommer gullet hjem!! Heia BRANN, heia BRANN
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #14 Skrevet 9. oktober 2007 Endelig kommer gullet tilbake!! heia brann heia brann!! :-)
LadyLuck & Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 ser politiet kaldte det en "rolig" festnatt. Bare 12 stk i fyllaarresten. Glad jeg ikke bor i sentrum enda.
mrss83 Skrevet 9. oktober 2007 #16 Skrevet 9. oktober 2007 Gratulerer da... må vel kanskje ty til vestlendingen i meg å bli brann supporter nå som mitt kjære Odd Grenland ikke klarer seg!
~Simelisa & Marina~ Skrevet 9. oktober 2007 #17 Skrevet 9. oktober 2007 Hei =) Jeg synes at jeg vil si at jeg som trønder faktisk håper på at Brann vinner gullet nå, det er på høy tid og vel fortjent... lenge siden nå ) siden Rosenborg ikke klarte d og jeg bor i Bergen så må d vel bli slik... Klem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå