Monajenten Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 FRO NORDNES TIL LODDEFJORD TORG HELE BERGEN VET AT GULLET SKA HEEEEEEEEM!!!!! Steike for et mål! Ungene våkner jo nesten her!!!
♥ McQueen♥ Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Noen som vet om det går an å laste denne sangen ned som ringetone??
Lineberta :) Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 jaaaa det var helt kanon =) Du kan laste sangen ned for her er det ringelyden på min mobil for tiden =) skal finne linken
Monajenten Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 Brann e beeeeest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *reise til byn snart*
Lineberta :) Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 http://www.inpoc.no/index.vsp?partner_id=74&partner_action=reg&partner_data=KVASIR Ligger som nr1 på hottest
Lineberta :) Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 realtone.. det er supporterne som synger men får ikke med begynnelsen..
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 Fy faen dette blir spennende.. jeg sitter her og oppdaterer mamma og stefaren min som sitter på gran canaria og ikke får med seg kampen... hehe... er det avgjort hvis vi vinner i dag eller?
Mulle :) Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Nei det er det ikke.. Stabæk har fremdeles muligheten...
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 ok... men hvis vi vinner neste gang også så mååå vi da ha vunnet hele greien? dette er sååå spennende!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå