NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 noen gravide? Har ikm idag, ingen tante ennå. Har ikke testet for jeg brukte opp alle billigstripsa før helgen, hehe, veldig smart. Også glemte jeg å kjøpe idag så blir i hvertfall ikke noe testing før onsdag morgen. Har veldig troa for har begynt å kjenne bekkenløsning, merket det på det med nr 2 også. Typiske gravidesmerter i magen som jeg har hatt med begge de to første, synes det er en annen vri på de enn mensen smerter. Så for å si det sånn blir jeg nok ganske skuffa om ikke testen slår ut etterhvert. Men men er jo bare i 1pp da så er vel ved godt mot;) Andre med symptomer?
Piamin Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Hei! Jeg er ikke gravid (så vidt jeg veit ) og har ikm enten fredag eller søndag (er ikke helt stødig på regninga). Jeg veit ikke så mye om symptomer, men det er liksom knitring nederst i magen... Er ikke akkurat overbevist om at jeg er gravid, men jeg håper i alle fall Også mister jeg masse hår, men det er jo høsten! Vi har ingen fra før og er veldig spente!
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 hei hei.. har IKM på lørdag jeg. så er litt tidlig å teste ennå.. og har heller ingen særlige symptomer så har ikke noe håp om at det eren spire denne gangen heller:) men vi får se når det er litt nærmere IKM hvordan det blir da:) lykke til alle sammen:)
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Testa positiv på lørdag, selv om ikm er imorgen:) Har hatt metallsmak i munnen i heledag, og har hatt kvalme som har fulgt meg d meste av dagen. Var ikke slik forrige gang jeg var gravid så jeg er spent hvordan dette skal bli.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 metallsmak i munnen, er det et symptom?? For det har jeg hatt i mange dager nå, ikke skjønt hva det er...hmmm...skal snart dra å kjøpe test, måtte bli hjemme fra jobben idag med sykt barn.
mamma til 2... Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 har ikm i morgen (onsdag)testet på mandag, men da var den negativ... kan jo være for tidlig å teste...men tror nok ikke jeg er gravid..
Blacktower Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Har IKM på søndag så skal ikke teste før til helga. Blir spennende. Har ingen følelse på hverken det ene eller det andre. Hatt litt halsbrann de siste dagene, men aner ikke om det kommer så fort...?
2 fine små Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg er paa dag 31, og regnet i gaar, som min IKM, testet da og den var negativ. Men jeg kan ha sykluser fra 27-33 dager, (vanligvis 28-30 da men) saa jeg kan enda faa TR "som normalt". Men har det ikke skjedd noe paa to dager naa, saa tester jeg igjen, hvis jeg klarer aa holde meg... Har hatt superoemme pupper en god stund naa, men tar progestacare kremen etter EL denne mnd, saa de kan jo like godt vaere den. Lykke til jenter!
pusen83 Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg skulle gjerne ha testet, men mine tester er ikke kommet enda... De kommer nok i morgen..Så da blir det testing til torsdag. Kanskje jeg tar en i morgen bare sånn bare for å ha gjort det.. hehe.. om ikke tr har kommet i mellomtida da.,,. har ikm et sted mellom torsdag og lørdag.. litt usikker da mine sykluser driver å varierer litt.. men krysse fingrene for oss alle! Skal bli spennende å følge med på dere alle!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2007 Ajk, tok test nå ikveld, ganske negativ, men føler meg likevel gravid så satser på at jeg har testet for tidlig og jeg vet jo faktisk ikke helt hvordan syklusene mine er på prikken så skal vente til helgen igjen med å teste om ikke TR kommer i mellomtiden. Slitsomt assa...krysser fingrene for oss alle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå