Gå til innhold

Ta med redningsvest til Thailand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

til knøttet? Han er 9 mnd.

Hadde dere med, kjøpte dere der eller får man låne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg på også!! har lyst til å ha med jeg... men hvor får man kjøpt det nå på høsten? og hvem er best i test? mi vil være 6 mnd når vi drar...

Skrevet

Kanskje greit å ha med hvis man skal ut med disse longtail-båtene..... hvis ikke så er det kanskej å krisemaksimere? Men jeg har ikke bestemt meg ennå helt...

De har det vel på xxl-sport til ca 400 kr ellers så kan man jo få kjøpt det brukt på finn.no

Skrevet

jeg vil gjerne ha med, for ja jeg vil gjerne ta de longtail båtene... er jo sånn man kommer til det virkelige thailand for å si det sånn... mannen min har ikke vært der nede før, så vil gjerne at han skal få oppleve det.. og vi har tenkt oss ut til phi phi og dit må man med båt.. kan ikke si jeg stoler helt på at de har noe... og vi trenger en uansett vi da.. for har båt her hjemme også.. har tenkt til å få brukt den masse neste sommer!

Skrevet

Kjøpte nettopp ny redningsvest til eldstemann på XXL, den kostet 299 kroner (HellyHansen).

Skrevet

var det som kan brukes til en på 6 mnd også eller? Hvor mange kilo gikk den til fra? Har litt tro på Helly Hansen nemlig...

Skrevet

Den vi kjøpte går fra 5 til 15kg. Så den passer sikkert til en på 6 mnd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...