mamma.85 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 jeg er i uke 18 nå . kan jeg kjenne bevegelse på smme sted i flere dager? eller beveger han/hun seg rundt så det ikke går ann ? tror nemlig jeg har kjent de første bevegelsene i et par dager nå, men det er på samme sted hele tiden ca
Meg og gutten min Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 jeg tror jeg kjenner bevegelse skikkelig godt nå, jeg er 17+5 og her har sparkene vært nederst i magen på midten hver dag..
mamma.85 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 bevegelsene jeg kjenner er alltid på venstre side! jeg håper å tror at det er det jeg kjenner! er det noe jeg kan gjøre for å få til mer bevegelse? hehe
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 på lørdag koste jeg meg litt med brus og potetgull og da var det full fart resten av kvelden. skikkelig harde spark. hadde fått i seg med for mye sukker da stakkar.
mamma`n til nurk Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Er i uke 20 nå, og kjent spark/bevegelser hver dag i over 2 uker, H*n beveger seg litt på kvelden, men for det meste kjenner jeg spark nederst i magen, mer eller mindre på det samme sted hver gang. deilig følelse og endelig få "vite" at det faktisk er noen der inne:))
mamma.85 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 men kan det være det tenker jeg , siden det er så ofte jeg kjenenr noe! har i grunn ikke kjent så mye før i går og masse i dag!
mamma`n til nurk Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Lurte fælt i begynnelsen jeg og, men det kjentes ikke helt som luftbobler eller leamus, så noe måtte det være... Var ikke helt sikker før forrige uke, faktisk, men nå vet jeg at det er spark jeg har kjent hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå