Gå til innhold

Jeg har fått:):)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredag morgen 5 okt fikk jeg min lille prinsesse:) 2960gr og 47 cm. og selvfølgelig verdens fineste;) D føles helt utolig!!! Fødselen gikk greit. Litt lang, men ellers bra:) Og som mange har sagt før meg, Ikke gru dere til fødselen:) Alt blir så utrolig bra etterpå!!

 

Lykke til alle sammen!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer såå mye.. Godt å høre at det var en fin fødsel,hører somregel bare om de som ikke er så "behaglige"! Takk for det.. :)

Skrevet

gratulerer så mye med tulla di :))

 

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta!

Skrevet

gartulere så mye..;)

Skrevet

huff he he he gratulere skulle det stå...;)

Skrevet

Gratulere så mye,så kos da,lykke til i fremtiden,å kose dere mye nå.....

Skrevet

Gratulerer så masse og masse lykke til videre! :)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer !!! Blir så misunnelig på alle som føder...:-) Lykke til videre :-)

Skrevet

Gratulerer så mye! :0)

Nå er det snart min tur! Lykke til da.

Skrevet

Gratulerer så mye. Gleder meg til det blir min tur...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...