Nyttårsgull i den store magen Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Så lenge alt er normalt i svangerskapet er det vel ingenting i veien for å slappe av med et bad i badekaret på kvelden? Synes det er så beroligende, men er litt usikker på om det er orden med et bad til dagen? Håper på svar.. :-)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Legen min har sagt at det ikke er noe problem å bade. Vannet i badekaret vil uansett ikke kunne bli så varmt at det kan gjøre deg eller barnet overopphetet.
Tussa og Sofie Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Bad i vei, det gjør så godt! Jeg bader hver uke og det er terapi for tunge gravide kropper ;o)
2 barns-mor :-) Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 å godt å bade :-) bader hver dag jeg :-) ikke noe som er så godt å få lagt 2 åringen og slappe av med et bad :-)
pandabjørn Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 jeg tok et bad for ca 14 dager siden og det skal bli lenge til neste gang, følte meg uvel når jeg sto opp igjen selv om jeg bare lå der i 20 min så var det alt for lenge.....så jeg foretrekker å dusje om kvelden i steden men det er ingen i veien å ta et bad når man er gravid.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå