Gå til innhold

Bare èn UL?


Langhus26

Anbefalte innlegg

Jeg leser om så mange som har vært på den ene ul etter den andre,fått estimert vekt osv. Jeg har vært på èn ul,det var i uke 17 og nå er jeg 32+1! Er veldig nysgjerrig på hvordan bebisen ligger ann i vekt.. Kan jeg spørre om en ul til eller kommer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man får bare en ultralyd med mindre man har en eller annen form for risikosvangerskap. Jeg har også bare hatt en i uke 17. Du kan selvfølgelig gå å få det privat men da koster det ca. kr. 1000,- tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det for å finne ut kjønnet,men bruker ikke mer penger på det,bare for å vite ca vekt! Men hadde vært fint å vite da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.. jeg er i uke 29 nå og har hatt en ultralyd på sykehuset og en privat.... jeg betalte bare 100 kr for en vanlig ultralyd hos privat,var virkelig verd det.... fikk masse bilder og hun fortalte at den lå slik og slik og så på kjønn og alt det andre...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hatt en ultralyd i uke 19 jeg også, men skal til tønsberg på torsdag for 3d/4d ultralyd, koster en 800,- men synes det er verdt det jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to ul pga sykehuset hadde regnet feil å innkalt meg for tidlig. Vanlig med bare en, vis ikke det er noe risiko.

Skal på 3d i morgen, betaler 1500 for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skal til min jm i morra å få min 4 ul og da skal hun sjekke omkretsen på hode, lengde på lår og hva tulla veier osv..

dette får jeg pga jeg går privat hos jm og jeg betaler ingen ting heller :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kun flere om det er noen spesiell grunn til det, ikke fordi du selv ønsker.. Men man kan jo betale for det!!

 

Jeg har vel hatt 10 stk til nå.... Men har hatt dødfødsel tidligere, så de gjør alt for å utelukke det samme nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var til ul i uke 18, 28 og skal igjen i uke 34.

Men får små på ca.2500g og går til vekstkontroll for å se at barnet vokser som det skal. Stopper veksten opp i magen, indikerer det på at det er noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...