mammaentil maren og jesper Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 bruker deres babyer ved ca 10 ukers alder. min bruker 68 og han er 10 uker
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 jenta mi er 2 mnd idag.. og bruker fortsatt str.50
MathildeC Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Vaar jente er 3 mnd om en uke, og bruker litt 56 og litt 62.
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Jenta her på snart 3mnd bruker 68-74...Noe i 62 også da.. En skikkelig plugg. Ingen er like.. Første fødte brukte vel 56 på den alderen.
*Rutletutt* Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Hun bruker 50 og 56 - var 10 uker i går:o) Kommer veldig an på strl da...noe i 50 er for lite, mens noe annet i 56 kan være altfor stort...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 HVEM størrelse? Jeg visste ikke at størrelse var en person... Mini bruker Herr.Størrelse 86.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 hvis du ikke har noe annet å gjøre enn å kritisere kan du finne noe annet å gjøre !
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 Min er snart 9 uker og bruker størrelse 56 + litt i 62...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå