Gå til innhold

Berlinerpoplene

Ikke bytt kone, bytt kjøkken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har planer om å se på NRK1 i kveld? Må si jeg er spent på TV-serien..:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når begynner den?

Skrevet

Aner ikke...hva handler det om? Har ikke lest boken jeg...;o)

Skrevet

Må jo se, men er redd jeg blir skuffet, utseende på skuespillerene er jo helt forskjellig fra bildene jeg har i hodet....

Skrevet

Selvfølgelig skal jeg se det. Skal skru av lyden på mobilen og poppe en stor pose popcorn :o)

Skrevet

er redd den kommer til å bli for depresiv jeg. I forhold til boka liksom. :s Håper det beste, men forventer det værste.

Skrevet

21.35 på nrk

Skrevet

Jeg kopierer frekt og freidig fra NRK's nettsider:

Norsk dramaserie basert på Anne B. Ragdes romaner, Berlinerpoplene og Eremittkrepsene. (1:6)

De tre Neshovbrødrene samles for første gang på mange år ved morens dødsleie. Yngstebroren Erlend jobber som vindusdekoratør i København. Margido eier et lite begravelsesbyrå og eldstebroren Tor driver slektsgården. Torunn er Tors ukjente datter som møter familien for første gang når farmoren blir syk. Møtet blir skjebnesvangert for dem alle.

Med Nils Sletta, Espen Skjønberg, Bjørn Sundquist, Jon Øigarden, Andrine Sæther m.fl.

Men, dersom du ikke har lest bøkene så får du kanskje ikke så mye utbytte av TV-serien;)

Og, det begynner 21.35 i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...