Lampe77 , en spire i magen Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg fikk mensen den 23 sept, varte i to dager blødde veldig lite ikke noe mensen vondt, men jeg fikk veldig vondt den andre dagen varte i ti min også ble det borte sammen med mensen.... Jeg pleier å ha mensen i fem dager og vondt.. Sist jeg hadde sånn fante jeg ut mnd etter att jeg var gravid.. Jeg har veldig vondt i hodet, kvalm, rare følelser i magen, tisser ofte.. sugen på ting. Føler meg oppsvulmet.Ømme pupper, blitt litt større.. Kan jo tyde på graviditet, men er ikke sikker.. Skal ha mensen den 20 okt. Er det noen son har opplevd dette før?Jeg har ikke tatt noe test enda, vet ikke om jeg skal ta en eller vente se om mensen kommer.. Kan dette ha vært en festblødning? Vill det vises på testen viss det er noe?
Bea har snart 4 barn? Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 viss det ikkje var mensen du hadde, men bløddning selv om du er gravid vil en test slå positivt ut no....sjønnte eg deg rett?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 kan jo være at eggløsningen har kommet tidligere enn forventet. Tror jeg hadde tatt en test for å sjekke. Dersom den blir negativ og mensen ikke kommer kan du jo ta en test på ikm Eller det kan jo rett og slett være en festeblødning, som du selv nevnte Du har jo mange av tegnene på at du er gravid så det blir spennede å høre resultatet. Lykke til
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Syntes du skal ta en test:) Håper testen viser det du ønsker:) Lykke til:) skriv tilbake når du har testa;)
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 :-) Da for jeg kjøpe meg en test en dag, å sjekke. For jeg orker ikke å gå sånn i lengden.. Takk for svarene, dere skal få høre så fort testen er tatt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå