Gå til innhold

Sulten hele tida


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei,

er det noen fler som merker at når de akkurat har spist og skal legge seg så er man plutselig sulten igjen og må stå opp og spise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sulten hele tiden ja...men eg sliter med matlysten..er ikke så mye som er godt lenger..så går en del i bananer, youghurt og knekkebrød..middag er vanskelig..mn så lenge d er noe salt noe er d sånn passe ok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke sulten lenger jeg.. 5+3 i dag.

glemmer helt ut å spise, så jeg må bare spse når jeg kommer på det...

vet ikke hvor bra det er jeg, blir litt redd... noen andre som ikke er sulten lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulten hele tida jeg også! Heldigvis har jeg mest lyst på grønnsaker, frukt og middag :) Føler dere dere oppblåste???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

jeg glemmer også å spise, er forsåvidt sulten, men ikke sånn kjempesulten, men vet stort sett ikke hva jeg har lyst på!

Merker at jeg blir litt "shaky" sånn i tre-tida utpå dagen, da har jeg ikke spist nok...

 

Gleder meg til klementinsesongen! Det er det beste jeg vet! Spesielt når jeg er gravid...og c-vitaminer er jo supersunt!

 

Men jeg tror ikke det er skadelig for fosteret, vi spiser og drikker i løpet av dagen uansett, og vi har vel nok reserver tenker jeg!

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Sulten og fysen hele tiden, samtidig som at jeg sliter med å definere hva jeg har lyst på!

Begynt å bli litt småkvalm, så jeg har en kopp med french fries ved siden av datamaskinen min på kontoret slik at jeg får i meg litt salt under de verste kvalmebølgene.. Ellers har jeg fått dilla på slangeagurk! Må ha det på all mat nå, og agurk har jeg ikke spist på flere år! Ikke det verste å få dilla på det da men. Sjokolade som jeg vanligvis digger, er egentlig helt sjokoman, byr meg helt i mot nå, blir kvalm bare jeg skriver ordet faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her:)

 

Jeg har fått dilla på kinamat, spist stekt ris tre dager på rad nå.

Er vell litt tidlig å få sånn dilla enda ...?

Men kinamat er nå ihvertfall sunnere enn om jeg skulle ha fått dilla på mac donalds mat:)

 

Noen andre som kjenner suget etter noe spesielt?

 

Jeg er 5+3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og er svolten stort sett heile tida.

Det merkelege er at eg er veldig kvalm til tider og - dette vekslar og kan slå fort om. Er det normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

tror nok det er helt normalt at kvalmen kommer i bølger. Jeg har ei venninne som plutselig ble litt grønn, og så fikk hun normal ansiktsfarge igjen...hun sa det gikk i bølger.

Har hørt av andre at de har måttet spise for å unngå å være kvalm, altså at magen ikke har vært tom.

 

Grønne epler skal visst hjelpe!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

 

Her har dåkker ei som virkelig har mista matlysta. Æ får ikke i mæ så mye mat. vet ikke ka æ har lyst på. Når æ e på butikken så kjøpe æ d æ vil ha der og da, men når æ kommer hjem så vil æ ikke ha d alikevel. fryktelig slitsomt!

Men har spist litt ritz-kjeks og d hjelp mæ veldig over kvalmen. Og e blitt anbefalt ingefær. Håpe d hjelp mæ, sånn at æ kan få matlysta tilbake :)

Btw, fått dilla på grønne epla! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sulten, sulten, sulten... Skal tro om de på jobb merker noe... Er det noen som har sagt fra på jobb allerede? Det er jo litt tidlig, men kan kanskje være greit likevel. Merker at jeg syns det var lettere å holde det hemmelig med 1.mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er egentlig småsulten hele tiden, men når jeg skal til å spise, bare vrenger alt seg.. å klarer ikke velge pålegg... er ikke direkte kvalm, men skikkelig matlei, ingenting som frister. Drikker stortsett bare vann, og presser i meg ett par brødskiver i løpet av dagen.. slitsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...