Gå til innhold

Hva er passe frihet i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da tenker jeg på et godt etablert forhold.

Hvor mye byturer, weekend turer, konserter osv er greit at man er på hver for seg?

Finst jo ingen fasit. Men hva mener du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke skjønnet at man skal kunne sette en grense for det. I et forhold har vel man såpass respekt for hverandre at det faller seg naturlig hvordan det blir? Altså det sier seg jo selv at man ikke flyr på byen hver fredag og lørdag med kompiser om du har kone og barn hjemme...

Skrevet

Sa ikke at man skulle sette en grense. Spør bare hva du synst er passe :)

Skrevet

Har vel ingen grense for det, men i vårt forhold så har kjæreste ganske mye representasjoner i jobbsammenheng så det blir mye ut å reise på egenhånd. Mye byturer da det er slike smøreturer for sponsorer. Hehe. De er som regel både glad i stripping og poker så jeg kan ikke være så veldig sjalu der nej. Hehe. Rart det der altså, for det er nok mange naive koner rundt om kring som tror mannen er bare på business.

Ellers liker vi begge å gå ut sammen når vi kan så blir ikke så mye hver for oss bortsett fra om han er ute på noe i jobbsammenheng og jeg har barnefri. Da drar jeg noen ganger ut med venninner alene.

Vanskelig å sette noen grense. jeg synes at når den ene føler seg ensom pga det så blir det vanskelig eller når en føler at partneren heller vil være ute sammen med venner enn sammen med den andre parten hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...