Gå til innhold

Hvor kjøper dere "julekurvene" da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk skikkelig planlegge til jul greier over meg her... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt på ikea. Har også sett fine på Ahlens.

Skrevet

Heh, godt å være tidlig ute!

Vi gir kurv til mor (min bestemor) hver jul. Og lets face it: hun er 90 og det er ikke selve kurven hun trenger, men det som er oppi. Så vi kjøpte for mange år siden en kur på en blosterbutikk, stor og hvit, om med plass til det meste. Kosta vel rund en hundrelapp. Men det som er morsomt er jo at vi må gjøre oss et ærend til henne like før jul for å hente kurven Så er det ei luring og lirking med avledningsmanver og bortforklaringer for å få henta kurven (som jo står på soverommet på en kommode!), like mye latter hver gang. Og hver julaften blir hun "sååå forspællt å korsen fikk dåkker tak i den??" og klasker seg på låret og ler så hun griner. :-)

Men sånn ellers så tror jeg du finner fine kurver ja på blomsterbutikk, europris, max (?) og slike, kanskje plantasjen har? Du er jo tidlig ute da, så. Og det trenger jo ikke være slik kurv med håndtak, men kan godt være en slik til å ha ukeblader eller strikketøy i, slik vevd med stoff inni.

Skrevet

Oi, har de sånne ting der?

Tittet nemlig på sidene til Panduro men der var de utsolgt av de som var store nok, men mulig de har i Ski allikevel også?

Får ta meg en runde bare lønning kommer, og selvfølgelig kanskje lufte ideen om julegaver for sambo også :o)

Skrevet

Coopen har mye rart ja.... Og der er det store fine kurver til en billig penge:o)

Tror nok at Panduro har et større lager enn Ski, men det går jo an å prøve.

Lufting av ideen er kanskje greit ja.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...