Gulljenta mi:) Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Fikk pos.graviditetsstest i dag på dag 45. Har ikke testet på over en uke da jeg tenkte at det sikkert var noen tull med syklusen. Veldig rart, tror liksom det ikke er riktig.
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer så masse!!! :-) Har akkurat funnet ut at jeg er gravid selv. og tror heller ikke det er riktig :-) For godt til å være sant liksom... Men vi får bare nyte det!
Gulljenta mi:) Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 Er glad. Men har opplevd en SA tidligere, så det er litt blandete følelser her.
2prinsesserogbim Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 grattis til dere begge... føler liksom det er håp for meg og, 4 dager over ikm og fortsatt ingen mens.. håper håper håper, begynne faktisk å tro litt og nå, selv om jeg ikke vil tro... jeg blir nok bare skuffet..
Gulljenta mi:) Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 Takk bombadilla! Gratulerer så mye du og:)
Gulljenta mi:) Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 Mener bombobadilla:) Kos deg:)
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Hihi :-) Takk takk og kos deg du også! Har forresten opplevd en SA og en MA tidligere, så jeg er veldig redd nå jeg også... Men denne gangen SKAL det bare gå bra :-)
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Krysser fingrene for deg og sender deg masse babystøv, alexandra_06+en til? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå