Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Har vært på modningsakupunktur i dag, har 2 uker til termin. Jeg hadde håpet at det gjerne ville hjelpe fødselen til å starte litt før, men ble fortalt at det kun hjalp til med fortgang i åpningsfasen etter fødselen er startet. Noen som har erfaring, som har fått modningsakupunktur, når fødte dere i forhold til termin? Kjente dere noe spes de gangene dere fikk det? Jeg kjenner ingenting unormalt..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 du starter desverre litt for seint! best effekt får du ved å starte i uke 35.. kjenner ei som fikk akupunktur, og fikk baby en og en halv uke før termin! hun fikk mye kynnere og modningstegn av nålene! selv er jeg bare i uke 35, og den direkte modninga starter de med i uke 37, så jeg kjenner ikke så mye ennå! men har jo bare tatt en time,da!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Forrige gang startet jeg med akupunktur 3 uker før termin og snuppa kom en uke før. Begynte til samme tid denne gangen, og i dag er det en uke til termin.
KristineH79 Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Jm på d svangerskapskurset jg var på driver m modningsakkupunktur og hun sa d ideelle er å beg i uke 37! 1gang i uka til termin og 2 ganger i uka etter termin til baby kommer var d hun anbefalte...
straxmamma:) Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 dette er ikke helt svar på spm ditt, men les denne: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/f_dselen/kan_akupunktur_gj_re_deg_klar_til_f_dselen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå