Gå til innhold

Han spiser pålegget,og da er han liksom ferdig...=/

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som har det sånn?

Han spiser pålegget,uansett om det er smørepålegg eller noe annet.

spiser deretter litt brød,men blir sjelden en hel skive. Han "må" spise selv,hvis ikke så vil han ikke ha.

Men han spiser godt til middag da. Kunne alikevel ønske at han spiste litt mer brød,enn det han gjør.

Men er dette noe som vil gå over av seg selv,eller ?

Noen råd?:-)

Han er ca.15 mnd gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min er sånn, skal spise bare pålegget, nå får hun brød i små biter i en skål og hun spiser alt faktisk, hun liker å bruke gaffel for å spise brød hun;)

Skrevet

Her gjør vesla på 16 mn det samme. Spiser pålegget og ikke brødet. Vi gi henne en og en halv skive, så hun MÅ spise opp både pålegg og brød på den ene før hun får den andre. Eneste hun slipper er skorpa - ikke lett med så få tenner ;) Til å begynne med spiste hun ikke mer for hun ble så sint, men nå går det bedre. Har ikke noe store tips til deg, bare vær bestemte. Er han sulten nok, spiser han jo likevel ;)

Skrevet

..den der var det noe kjent med ;)

Har et lekkert tjyvtriks til deg;

Smør opp ei brødskive uten for mye skorper med smør, et nesten gjennomsiktig lag med mild smøreost, og ei skive med gulost på toppen.

Settes så i mikroen i noen FÅ sekunder. Min bruker 8 sekunder.

Brødskiva er da bare såvidt lunka.

MEN, osten er såpass klissete at den sitter fast der den skal være, nemlig på brødskiva.

Brødskiva serves i passende biter med gaffel og skje....

Kan medføre noen protester fra den lille som nok føler seg litt lurt over at pålegg, dvs nammisen og brødet henger sammen.......;)

Skrevet

Takk slank bakfra;)

Dette tipset skal jeg jaggu ta å prøve ut=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...