Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg synes folk handler klær og utstyr så tidlig!! Er nå i uke 20 selv og har ikke tort tenke tanken engang. Mistet forrige gang da.. Er det bare meg som er litt hysterisk?
nungo Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Nei, absolutt ikke. Tror folk er veldig forkjellige her; noen av oss har jo erfaring med å miste så da blir det gjerne til at vi venter litt. Andre har både 1,2 og 3 barn fra tidligere - da har man gjerne en del og ellers liten tid til å handle :-) Andre igjenf oretrekker å fordele kostander og koser seg med å handle litt om gangen; kanskje barnet er svært svært etterlengt og har vært mange år underveis? Da tenker jeg det er mer naturlgi å begynne å handle tidligere. Slev er jeg i uke 27 nå har kjøpt et par bodyer og strømpebukser for noen uker siden. Vogn mm har jeg fra tidligere, så det er egentlgi ikek mye jeg trenger.
2 tette - med flette Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Ja det er vel mest for å ikke få alt på en gang av utgifter at man begynner litt tidlig.. Jeg er 27 uker på vei, og er så og si ferdig, mangler noen små ting her og der, og er KJEMPE glad for at jeg begynte tidlig, for da er det lettere å finne ut hva som mangler etterhvert, og så går det ikke så hardt utover lommeboken Pluss at vi har prøvd leeenge på dette barnet, og etter å ha mistet flere ganger så begynte vi jo ikke å handle før etter ordinære ul i uke 18 da.. Men når den hadde det så fint da, så er jeg overbevist om at det kommer til å gå bra
~Mita~ Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Er selv i uke 20, og har ikke kjøpt inn en eneste ting enda..jeg har ikke mistet før og dette er min første, men tør liksom ikke å kaste meg over shoppingen enda.. Tenkte å kjøpe mye på nyttårs tilbud da, sparer litt da...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg er ikke blant de som handler så tidlig, og denne gangen trenger jeg ikke så mye. Men syns folk må handle når de vil, om man skulle miste, så blir det vel ikke verre om man har kjøpt utstyr. De fleste prøver vel igjen hvis det går galt likevel.
milla-lilla Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 he he-lurte færlt på det selv. jeg øsnker gå bananas-mne kjæresten holder meg tilbake. (har ikke mistet før) er mitt første og hans andre barn dette da:o) en på en baby-butik jeg var i sa erfaringsmessig-at folk bruker handle f.o.m 6 måned. jeg har tatt helt av og har det aller meste. jeg er 22 uer på vei. men får sikkert en del og da fra venner og familie. men dakan man jo bytte på litt eller få tilgodelapp. man må kunne kose seg litt og-eller hva? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå