Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hvorfor sier dere at det er forskjellig antall dager til disse terminene, virker som mens-termin alltid er FØR ul-termin hos dere?? Jeg har ikke noe menstermin bare ul-termin, kan jeg anta at reell termin kan være mye før? Viktig for meg, fordi jeg skal ha keisersnitt og får fnatt hvis ul-terminen er helt feil og plutselig jeg begynner å føde...
Mamma til snart 4 Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 er vell både og, min mens termin er 20 okt ok UL termin 16 okt. men stoler på UL, fordi den siste blødningen jeg hadde var ikke mensblødning men en SA blødning, fikk også 14 okt på en litt tidligere UL, så jeg får bare vente å se;)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 *stadig forvirret...* Vel. ul-termin bør jo være sikker for da måler de jo så veldig....husker jo ikke når jeg hadde mensen i det hele tatt...
Bea har snart 4 barn? Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 eg har aldri gått til TUL men over mens termin 2 ganger... men det er å huske på det at det er normalt å føde 2uker før og etter TUL og TUL har allikevel vært rett.... på en måte har dei slingringsmonn på 14daga i hver rettning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå