Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Er sååå gode, og tette. Jenta vår har ingen uhell, ikke sklir ho ut av den. Passformen er topp. De flikkene på sidene er myke og den er tøyelig på siden slik at du kan stramme til litt uten at den blir stam;)
Gjest Ut på tur Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Jenta vår tålte ikke newborn fra pampers. er derfor litt skeptisk
fox`y Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 min tåler ikke pampers.fikk masse utslett og sår.. 2 åringen tåler heller ikke pampers....
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 HI her. Newborn var ikke bra!! Men denne derimot..helt super. Vi prøvde newborn i førsten vi også. Men ble bare med den ene pakka. Så var veldig skeptisk til å prøve pampers igjen, men er veldig glad for at vi prøvde likevel.
Makka Pakka Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Har prøvd flere typer Pampers til dattera mi men hun fikk utslett av alle sammen. Jeg har nå en liten sønn men har ennå ikke utsatt han for Pampers pga de dårlige erfaringene med disse bleiene. Men det er jo fint at de fungerer bra for jenta di da :-)
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Kjempe fornøyd her også=) bruker nå Active fit nr 4 og er fortsatt like fornøyd.
Love my kidz Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg elsker pampersbleiene, de er så mye mykere og mer behagelig for gutten min. Har ikke prøvd firern ennå da, men er den som står for tur når jeg er tom for de jeg har. Eneste minuset med pampersbleiene er at det lukter eddik av dem når han har tisset en skvett Har derimot ikke opplevd utslett =)
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Skal prøve de når det er tid for det:) Akkurat nå bruker vi nr 3,og er kjempe fornøyd med de:) Er super førnøyd med pampers. Eneste gangen de har lekt er når jeg har hatt for liten bleie på Ellers syns jeg de holder kjempe godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå