Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Har fått anbefalt probiotika som er et helsekostprodukt som skal hjelpe mot kolikk. Noen med erfaring på det. Acidophilus bli det og kalla.
2blånisser Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Vet ikke. Men vi brukte minifon som vi kjøpte på apoteket, mot magevondt, funka som bare det;) ! Man han hadde ikke kolikk da, men det er mot kolikk men kan brukes også med "bare" mindre magesmerter. 10 dråper rett før mat, enkelt og greit!
snartmammapåny Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Er det den som det står INT B1 utenpå? Og koster masse penger? Har i så fall prøvd det, og hjalp ikke på småen iallefall.
2blånisser Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 kaa82, hvis det var meg du spurte: Kan ikke huske det sto det utenpå, bare minifon.. kosta vel rundt 60 kroner hvis jeg ikke husker feil, men det varte en stund da.
snartmammapåny Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 nei da, var HI jeg spurte;) Har brukt minifom og vi, det hjalp MYE bedre. Men vi har vel prøvd det som er av alternative middler og, siden det er advarsler mot Minifom. Hva gjør man ikke for de små gullbarna som har så vondt i magen sin.
spurvemamma Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Ja det er den du beskriver. Den virker fortsatt ikke. Vurdere for og imot miniform. Nå er det bare 14 d til 3 mnd og håper det kommer seg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå