Lillegull2008&2010 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 både jeg, samboer og jordmor SÅ tydelig at han hadde en liten tissefant men så lurer jeg på, KAAN vi ta feil? jeg ska jo kjøpe blåe klær og innrede barnerommet i et guttepreg... blir litt synd hvis det kommer en jente som må ha blåe klær å blått rom...
Mamma til snart 4 Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 får håpe at nå til dags så tar dem ikke feil;) fått besjed om jente selv, bare rosa;) men de sa jente på 2 UL så håper de har rett;) barnerommet er klart, men har pusset opp i nøytrale farger, kun malt av veggene lyseblå for vi kjøpte undervannstema på barnerommet.no, så det ser ut som fiskene er i sjøen, kjempe snålt;)
Brummeline3barnsmor Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 jeg fikk beskjed om jente med første, men ut kom det en gutt. Fikk beskjed om gutt med nr to å da ble det gutt. Eksen å nydama fikk beskjed om jente å ut kom d gutt...er visst mest vanlig at de tar feil den veien.
Lillegull2008&2010 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 ja det har jeg også hørt... skulle vell være litt rart om det kom ut en jente nå, vi så jo tydelig tisseluren bare begynte å tenke på det etter vi kjøpte den første sparkebuka i hælga, som er blåå
Teltpluggen Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Vanligst å få feil beskjed om en får beskjed om jente. Naboen fikk beskjed om at de ventet jente.. Så kom nabogutten:P
fullrulleihuset Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Har vært å gått bananas i lyseblått-hyllene i dag, jeg også =) Får litt angst for at vi så feil på UL. Men jm sa at om de ser gutt er det ca 95 % sikkert, jente ca 75 %. Beholder i allefall merkelappen på til jeg skal i ny UL om 3-4 uker ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå