Gå til innhold

Alcudia;) Vært der??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dit i Juni.. Hotellet heter Sunwing resort nuevas palmeras. Noen som har vært på det hotellet??

Åssen er det i Alcudia?? Fortell, fortell!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på Alcudia for 4 år siden.Lå ikke på det hotellet du skal på,men var veldig fornøyd med plassen.Rent,barnevennlig og deilig mat.Vi var det siste uke på mai og første på juni, da var det veldig frodig der! Kan gjerne tenke meg en tur tilbake igjen,og da med barn:-) Dere får nok en deilig tru:-)

Skrevet

Så bra!! Gleder oss masse nå!! Tenkte juni ville være en bra mnd.. ikke altfor varmt med en på 1 år. Dessuten får vi jo en fin start på sommeren;)

Skrevet

Jeg var på det hotellet - riktignok for maaaange år siden. Men det var kjempefint! Barnevennlig, sentralt, ekte "syden-underholdning" på kveldene, god standard og rent og pent! Absolutt å anbefale :)

Ellers er Alcudia kjempebra. Det er jo et veldig typisk "syden-sted" med masse nordmenn - en del fyll om kveldene, osv. Men det er jo utrolig pent der. Herlige strender, fine shopping-boder, mulighet for utflukter til spennende steder, masse fine resturanter, god mat, rene og pene gater - mye som skjer, rett og slett.

:)

Skrevet

Hei.. Jeg har vært i Alcudia to ganger, hatt det kjempe topp. Skal nok dit til neste år å tenker jeg:-) Så det er bare å glede seg...Men jeg har ikke vært på det hotellet du skal på..

Skrevet

ikke vært på samme hotell som du skal på, men alcudia er suuuuuuupert å feriere i/på=)

gled deg=)

Skrevet

Vi var i alcudia forrige sommer. reiste med vår 9 mnd gamle sønn. Fantastisk plass. Gled dere !

vi bodde på viva tropic.

Vi reiste i månedskifte aug/sept, og da var temperaturen helt perfekt.

Tror nok dere får det litt varmere enn vi hadde det, men håper virkelig det ikke blir i varmeste laget.

Skrevet

jepp var der for noen år siden da de to eldste var 1 år og 3 år, hadde med søsken vogn til de og vi koste oss masse, var helst ved bassenget, grunnet mye salt vann og sand på stranden for de minste.

De er babysvømme barn og elsker vann, litt ekkelt å dykke i salt vann. :-) kos dere.

Obs! hold dere unna de aller minste bassenget,kan vere en del avføring og baselusker der, da mener jeg de bassengene som rekker oss voksene til knærene.

Skrevet

Så morro at så mange har vært der!! Og alle er positive! Takk for gode råd.. skal holde ho unna bæsjebasseng..hehe!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...