Gå til innhold

a-hus fødende i feb?????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei er det flere her som skal føde på a-hus i februar. dette er vårt første barn så har meldt oss på fødselskurset på a-hus. hadde vært koselig og vite. klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei :0)

Jeg skal føde på AHUS i februar, har termin 14.feb og dette er vår første :)

Har ikke fått tilbud om kurs enda, men kommer til å melde oss på når vi får det.

Tror vi er en del som skal på Ahus i februar, det var et treff for de som skal dit på den tiden for ett par uker siden. Desverre kunne jeg ikke dra på treffet, men håper det blir fler :)

Når er din termin ?

Skrevet

jeg har ikke termin i februar men det er da jeg regner med at jeg kommer inn på føden :)

har termin 26 januar da, men er ikke nurket kommet ut til 9 februar ,så starter de fødselen etter der..

når skal de ha fødselskurs da?

Skrevet

Jeg har termin 9. februar og skal føde på Ahus.

Vi skal på fødselskurs 12. desember :)

Vi hadde et hyggelig BIM-treff for noen uker siden med bare damer som skal føde på Ahus i februar (bortsett fra nettigull som har termin i slutten av janauar da, men hun er nære nok) :P

Skrevet

og jeg sniker meg gjerne med på neste treff.. ;)

men koster det noe for dette fødselskurset??

Skrevet

Det koser 400 pr par. Vet ikke hvor mye man får ut av det, men synes det er greit å ha hilst på noen jordmødre, vært på barsel og denslags før jeg føder.

Skrevet

Hei :)

Jeg er i samme båt:) Er gravid 22 uke med mitt første barn, og skal føde på A-Hus (termin rundt 16februar). :)

Gleder meg veldig,men gruer meg og.

Noen som har hørt hvordan fødeavd på A-Hus er?

Skal og på det fødselskurset 12desember!Spennende:)

klem lillekulemagen:)

Skrevet

Jeg skal føde på Ahus i februar. Har termin 7. feb. Har født der en gang før også pluss vært på svangerskapskurs der. Jeg fikk mye ut av å være der jeg, mannen min også. Alt fra videoer, demonstrasjon av hvordan babyen ligger (med en dukke og en slags livmorlignende sak) og skal ut, samtale i plenum, se på rommene der det skal skje, få oversikt over alle hjelpemidler man kan få, parkering... alt.

Jeg hadde det topp på barsel, kjempekoselige damer som jobber der. Alt i alt en god opplevelse (selv om det var en utrolig travel tid for dem, fullt av damer med sine små over alt, til og med på tv rommet til tider...).

Gleder meg til å komme dit igjen :)

Skrevet

HEI. vi har termin 17 feb og skal på fødselskurs 16 januar. fikk påmeldingslapp på ul i uke 18.bli spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...