S.J.E.F.E.N Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 jeg vet det er 31 oktober men det blir vel feiret i den næreste helgen,men i år er 31 på en onsdag så er det da helga før eller etter? takk for svar, tenkte nemlig å ha et skikklig halloween party!
M@mm@ til mine barn Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Det er helgen etter.... jag har solgt masse "prinsessekjoler" og de skal all ha dem senest fredagen. Men hva skal du lage i partyet da ? Jeg var leder i en fritidsklubb tidligere og vi fant alltid på mase gøy.
S.J.E.F.E.N Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 vi hadde party ifjor også og det ble ne kjempe suksess, var ute i kjempe stort partytelt som var pyntet med masse halloween stæsj og vi hadde tre gassovner for å holde varmen,satt ute til langt på natt. Ifjor lagde jeg lasange men tror jeg gjør det litt lettere i år med en gryterett, vi var nesten 30stk ifjor Alle hadde kledd seg ut, kjempe gøy! (voksen fest altså)
M@mm@ til mine barn Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Oi, Oi, voksne... stilig..... Til ungene laget vi alltid grønn spagetti og grønn popcorn. ( Konditorfarger) Og så hekseeplene da... Epler på pinne dyppet i sjokolade, eller i smeltet sukker med rød konditorfarge oppi.
S.J.E.F.E.N Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 stilig kan man farge popcorn? Putter man litt konditor farge i kjelen da eller?
M@mm@ til mine barn Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Jepp. Ikke verre enn det... må ikke ha det i etterpå for da blir noen mørke og noen lyse + at de blir våte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå