Gå til innhold

Hvor mye, og hva kjøper dere i str 50 og 56?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gikk akkurat igjennom klærne jeg har og har ingenting i 50 og bare 3 bodyer og 3 nattdrakter i 56....

Derimot hadde jeg masse i 62 og 68 :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hey hey;) jeg har ikke mye i str50 kun 2 bodyer og et el 2 sett klær. litt mer i str.56 men vet ikke hvor mye, i min familie har de fått unger på over 4 kg og 54 cm, men jeg ble målt sist sa legen at det ble ei lita jente, derfor kjøper jeg ikke mer før etter fødsel nå, dumt vist hun ikke kan bruke klærne for de er for små.

derfor ville jeg kjøpt mer av str56 og heller ventet litt med str50, kommer jo anpå hvor stor baby du får;)

Skrevet

holder massevis med str.62

Mine brukte 56 i ca en uke.

Str.50 i magen så da trenger de jo ikke mer en en badedukse ....tihi

Kommer jo ann på størrelsen på barnet da, mine var fra 52-til54 cm da de ble fødd. De er jo de som får barn som er 46 og 48 cm også da.

Skrevet

Jeg brukte faktisk str 50 i nesten 2 mnd etter hun ble født. (hadde forøvrik ikke kjøpt ett eneste plagg i den størrelse, og kun noen ytterst få i 56) så det ble ingen billig affære når pappaen ble sendt avgårde for at jenta skulle ha noe å ha på hjem fra sykehuset!

Skrevet

jeg blir kun å kjøpe 2 bodyer og 2 strømpebukser i str.56. ikke noe i 50 før jenta kommr ut, for er ikke sikkert hun passer det:)

ellers kjøper jeg klær i str. 62 og 68..

Skrevet

Har kjøpt alt for mye i de to minste størrelsene. Jeg klarer ikke å dy meg jeg altså...hehe...har kjøpt litt i 62 også da. Men det er liksom så innmari lenge til vi får brukt for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...