Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 noen som har tips til pappagave? på forhånd takk;)
2 barns-mor :-) Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 synes nå det er gave nok å få en baby jeg da :-)
Lita jente på vei :-) Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 jeg har tenkt til å kjøpe en body der det står "50% mamma og 50% pappa" på til han. Tenkte kjøpe den til farsdagen, er ikke den snart? Bodyene fåes kjøpt hos www.rockmybaby.no
Lille`mor & lillebøll Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Du kan innvistere i et smykke eller kopp eller noe som du kan gravere inn ``verdens beste pappa``
Mamma til snart 4 Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 jeg kommer ikke til å kjøpe noe pappa gave får holde med barnet;) hehe. er det noen som skal ha noe skulle det vært meg, jeg som sliter under fødsel hehe, neida;) men han skal få pappa gave til farsdagen tror den er 11 nov og da har jeg fått klar besjed om x-box spill. . jaja snart 30 år men skal få det slik han ønsker;)
3 har blitt 4 Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Smugleste i den nye boka til Levi Henriksson når jeg var i bokhandelen sist,veldig bra!! Handler om papparollen og er morsom uten å være en "tullebok".Handler mye om machorollen kontra papparollen og hvor følsomme de egentlig blir(selv om de ikke vil innrømme det).Anbefales!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå