-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Bruker man strømpebukser på så småe babyer eller? har ingen barn fra før så jeg har overhode ikke peiling=)
tertilus Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, jeg tenker å gjøre det. Har kjøpt en i størrelse 50. Den er så liten og fin
temi & keli Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Vi brukte bare strømpebukse og body (+ evt. ullsokker) på snuppa så lenge vi var hjemme i begynnelsen.. Når jeg ser etter, så er det faktisk det hun har på seg nå også, sliten etter en lang barnehagedag.. Anbefaler strømpebukser i str. nyfødt, ja
Bea har snart 4 barn? Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 ja strømpebukse er god å ha på.......... her er det mye brukt men medbukse over og mindre over babyen. Så det blir lettere å bevegeseg..... slippe teppe når babyen er på armen.....
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 takk for svarene!=) tenkte det kansje ville være vanskeli å få på dem siden dem er så små, men man får vel teke på det etterhvert=) har kjøpt en strømpebukse i str 50/56 så da satser jeg på å kjøpe noe til da...helt sykt for noen priser på så småe ting, koster jo det samme for strømpebukser til babyer som til voksne=)
mor.monsen Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har kjpt en strømpebuse, og noen bommuls"joggebukser" jeg tenkte å bruke innendørs. disse er litt videre. Åsså skal jeg kjøpe ullongs til bruk når vi skal ut i vogn ol.
temi & keli Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Exit (barneklær) har 3 strømpebukser til 100,- som "fast lavpris" her jeg bor i alle fall.. Du kan jo sjekke om det gjelder noe sånt hos deg også )
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2007 ah så bra, di har en exit butikk 2 timer kjøring unna her, skal dit til helgen, da skal jeg stikke innom=)
LadyLuck & Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 anbefaler strømpebuksene til sparkjøp, de har noen med sånn ribbestrikking nede på beina, så de ikke "sklir" av foten om de er litt store. de har både i ull og bomull, men kun i hele str (50,60,70 osv..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå