Gå til innhold

Strømpebukse på nyfødte???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker man strømpebukser på så småe babyer eller?

har ingen barn fra før så jeg har overhode ikke peiling=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tenker å gjøre det. Har kjøpt en i størrelse 50. Den er så liten og fin ;)

Skrevet

Vi brukte bare strømpebukse og body (+ evt. ullsokker) på snuppa så lenge vi var hjemme i begynnelsen..

Når jeg ser etter, så er det faktisk det hun har på seg nå også, sliten etter en lang barnehagedag..

Anbefaler strømpebukser i str. nyfødt, ja ;)

Skrevet

ja strømpebukse er god å ha på.......... her er det mye brukt men medbukse over og mindre over babyen. Så det blir lettere å bevegeseg..... slippe teppe når babyen er på armen.....

Skrevet

takk for svarene!=)

tenkte det kansje ville være vanskeli å få på dem siden dem er så små, men man får vel teke på det etterhvert=)

har kjøpt en strømpebukse i str 50/56 så da satser jeg på å kjøpe noe til da...helt sykt for noen priser på så småe ting, koster jo det samme for strømpebukser til babyer som til voksne=)

Skrevet

Jeg har kjpt en strømpebuse, og noen bommuls"joggebukser" jeg tenkte å bruke innendørs. disse er litt videre. Åsså skal jeg kjøpe ullongs til bruk når vi skal ut i vogn ol. :)

Skrevet

Exit (barneklær) har 3 strømpebukser til 100,- som "fast lavpris" her jeg bor i alle fall.. Du kan jo sjekke om det gjelder noe sånt hos deg også :o)

Skrevet

ah så bra, di har en exit butikk 2 timer kjøring unna her, skal dit til helgen, da skal jeg stikke innom=)

Skrevet

anbefaler strømpebuksene til sparkjøp, de har noen med sånn ribbestrikking nede på beina, så de ikke "sklir" av foten om de er litt store. de har både i ull og bomull, men kun i hele str (50,60,70 osv..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...