Gå til innhold

stor sjanse for å ta feil på UL

Anbefalte innlegg

Skrevet

både jeg, samboer og jordmor SÅ tydelig at han hadde en liten tissefant ;)

men så lurer jeg på, KAAN vi ta feil? jeg ska jo kjøpe blåe klær ;) og innrede barnerommet i et guttepreg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, de trodde jeg var gutt (JM og mamma så TYDELIG tissefanten), og de innredet rommet mitt med masse blå møbler og knallblå seng, og MASSE gutteklær. Men ut kom det jammensant en jente! Så jeg sov på et "gutterom" og brukte stadig vekk blå klær. Hehe;) Så man kan ta feil den veien også. MEN hadde jeg fått vite at jeg venter gutt, så ville jeg nok kjøpt litt gutteklær ja:)

Skrevet

Er jo fullt mulig å ta feil, men det er jo værre om man tar feil andre veien får man si :)

Små gutte babyer med masse rosa klær er kansje ikke like heldig, men jenter kan jo bruke "gutte" farger uten noe problem :)

Skrevet

Tror det er lettere å ta feil av jentene enn guttene nå til dags, siden ul maskinene er så klare, pluss at mange av oss har vært på forskjellige ul gjennom svangerskapet. Når man ser pung og tiss, så tror jeg nok man kan være sikker ja :-) Men som sagt jeg hadde vært mer usikker hvis jm hadde sagt det var jente.

Skrevet

en kan jo aldri være sikker før den kommer..men kjøp gutteklær du..bare ikke ta av merkelappen..da får du byttet det vet du..hvis det skulle komme en jente likevel

Skrevet

hehe, det er sant. merkelapper skal være på til han kommer! :):)

Da blir det spennende å se. Jeg blir likevell å forberede meg på gutt.. bare begynte å tenke innmari på om vi kan ta feil :)

Skrevet

Hehe... merkelappene ja. Det hadde jeg ikke tenkt på en gang. Men må jeg har kvittering også sliter jeg...

Kan jo si i butikken at det var gaver da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...