Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hei jenter Tenkte jeg skulle få bestilt bord til Julebordet vårt :-) Bestiller hos Egon, Byporten Lørdag 24 november, klokken 19:00 Gleeeder meg allerede. Liste over påmeldte: Samsyn
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Så hyggelig og nostalgisk å ta det der :-) Liste over påmeldte: Samsyn Sanasol
Millapril Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Så bra du tar initiativ til julebord! Jeg skal ha pinnekjøtt og øl! Skriver på maten, i tilfelle vi må gi beskjed som i fjor Liste over påmeldte: Samsyn Sanasol Millapri - Pinnekjøtt
Bellen^2 Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg er selvsagt med! Dette er jo som tradisjon å regne:) Samsyn Sanasol Millapri - Pinnekjøtt Bellen- Pinnekjøtt
Tussi og Maja Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg er med:-) Samsyn Sanasol Millapri - Pinnekjøtt Bellen- Pinnekjøtt Tussi - Ribbe/juletallerken-sak
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Samsyn Sanasol - Pinnekjøtt Millapri - Pinnekjøtt Bellen- Pinnekjøtt Tussi - Ribbe/juletallerken-sak
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2007 Samsyn - Pinnekjøtt Sanasol - Pinnekjøtt Millapri - Pinnekjøtt Bellen- Pinnekjøtt Tussi - Ribbe/juletallerken-sak
smurfen :o) Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Dette gleder jeg meg til!!!!!!!! Babyfri, rødvin og godt selskap. Kan det bli bedre? tror ikke det ) Samsyn - Pinnekjøtt Sanasol - Pinnekjøtt Millapri - Pinnekjøtt Bellen- Pinnekjøtt Tussi - Ribbe/juletallerken-sak Aprilsmurfen - pinnekjøtt )
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Samsyn - Pinnekjøtt Sanasol - Pinnekjøtt Millapri - Pinnekjøtt Bellen- Pinnekjøtt Tussi - Ribbe/juletallerken-sak Aprilsmurfen - pinnekjøtt ) Lykkebarn- Pinnekjøtt
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Sukk.. Jeg kan ikke. Har ikke barnevakt, fordi jobben til gubben har julebord den dagen. Mormor og morfar er også bortreist den helgen... (
Solstråle72 Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Samsyn - Pinnekjøtt Sanasol - Pinnekjøtt Millapri - Pinnekjøtt Bellen- Pinnekjøtt Tussi - Ribbe/juletallerken-sak Aprilsmurfen - pinnekjøtt ) Lykkebarn- Pinnekjøtt Linerla72-Ribbe
Endelig ny spire i magen Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg håper jeg kan..... Har vært mye borte tiden før, så må nesten sjekke ut litt. er akkurat ferdig med Forestillingen emil i lønneberget. Så kan tenkes jeg er litt sliten etter 2 1/2 uke intens øving/forestilling med 22 barn.... Samsyn - Pinnekjøtt Sanasol - Pinnekjøtt Millapri - Pinnekjøtt Bellen- Pinnekjøtt Tussi - Ribbe/juletallerken-sak Aprilsmurfen - pinnekjøtt ) Lykkebarn- Pinnekjøtt Linerla72-Ribbe Endelig spire Pinnekjøtt
Två små trollungar Skrevet 13. oktober 2007 #13 Skrevet 13. oktober 2007 Blir gjerne med jeg også! Har de "svensk julskinka"...? Hihihi! Samsyn - Pinnekjøtt Sanasol - Pinnekjøtt Millapri - Pinnekjøtt Bellen- Pinnekjøtt Tussi - Ribbe/juletallerken-sak Aprilsmurfen - pinnekjøtt ) Lykkebarn- Pinnekjøtt Linerla72-Ribbe Endelig spire Pinnekjøtt Linda- Juletallerken, eller pinnekjøtt... bestemmer meg senere
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 16. oktober 2007 #14 Skrevet 16. oktober 2007 Å så kjipe greier. Den helga er Mathea og jeg på Hamar. Sambo skal ha leiligheten fullt av kompiser da guttegjengen fra NHH skal ha julebord den lørdagen.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. november 2007 Dytter litt på denne. Om det er noen som ikke har skrevet seg opp på lista så er det bare å signe seg opp for en kveld med jentene:-) Gleder meg utrolig mye! Skal bli kjempemoro!! Regner med at jeg bekrefter bestillingen hos Egon Byporten Fredag neste uke. Så da er det flott om jeg har lista klar :-)
måken og vesla Skrevet 14. november 2007 #16 Skrevet 14. november 2007 Ser desverre ut som om jeg er hjemme alene, dvs. uten barnevakt...(håpte i det lengste at planene til mannen min skulle avlyses, men...) Dere får kose dere, det blir sikkert kjempemoro :-)
Rødtopp75 og to små Skrevet 14. november 2007 #17 Skrevet 14. november 2007 Tar sjensen på å skrive meg på jeg også. Vi har hatt nattavvenning de siste dagene og det ser ut til at det har gått fint, så jeg kan nå være borte på kvelden. Vil imidlertid være hjemme for en liten kveldspupp til vesla ved leggetid og satser på å komme i åtte-tiden. Samsyn - Pinnekjøtt Sanasol - Pinnekjøtt Millapri - Pinnekjøtt Bellen- Pinnekjøtt Tussi - Ribbe/juletallerken-sak Aprilsmurfen - pinnekjøtt ) Lykkebarn- Pinnekjøtt Linerla72-Ribbe Endelig spire Pinnekjøtt Linda- Juletallerken, eller pinnekjøtt... bestemmer meg senere Rødtopp75 - Pinnekjøtt
eple72 Skrevet 16. november 2007 #18 Skrevet 16. november 2007 Vet fremdeles ikke om jeg kan komme. GÅRdet ann å ta det litt på sparket? skal ant ha noe fra deres vanlige meny da så da blir det kanskje lettere. Håpere alt ordner seg slik at jeg kan komme . Hadda vært kooos.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. november 2007 Forfatter #19 Skrevet 16. november 2007 det går helt sikkert bra :-) Supert om du kan komme!!
Solstråle72 Skrevet 23. november 2007 #20 Skrevet 23. november 2007 Jeg også rekker ikke komme til 19.00 pga kveldspuppen, men mellom 19.30 og 20.00 skal jeg klare!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. november 2007 #21 Skrevet 23. november 2007 Vi kan vente med maten, men jeg kan ikke garantere hvor edru vi er ;-) Tjoho dette blir moro! Noe annet enn det høygravide julebordet vi hadde i fjor med Munkholm, halsbrann og tidlig hjem hehe (selv om det også såklart var hyggelig ;-). Æ glær mæ!
smurfen :o) Skrevet 23. november 2007 #22 Skrevet 23. november 2007 Hei! jeg kommer desverre ikke ( Ha det kjempe gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå