Gå til innhold

Flere med Anskitet peppra med kviser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt helt peppra med kviser i panna, halsen og bringa. Aldri vært plaget med dette noen gang. Kun en kvise ved mens. Mange sier at dette er tegn på jente. Noen andre som har hatt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe er vel ikke akkurat peppra med kviser, men det har blitt en del av det dette svangerskapet ja.. Særlig på hakepartiet også får jeg alltid en skikkelig vond en på en av kinnene mine. Slår aldri feil!

Det sies ofte at det blir jente når man får kviser, men vet ikke om det stemmer :) Vi får vente å se! Men man kan jo begynne å lure. Sist gang fikk jeg gutt og hadde ikke en eneste kvise... Spennende å se hva det blir denne gangen :)

Skrevet

Jeg venter gutt og har også blitt plaget med noen kviser på sidene av haka...ugg, stygt! Og jeg som hadde så fin hud! Det er ikke noe gøy! Har kjøpt en pleieserie fra MD formulations som visstnok skal hjelpe. Så får vi håpe det forsvinner! Kjedelig å måtte bruke tonnevis av sminke for å dekke over, ikke er det fint heller:(

Skrevet

hehe. den har jeg ikke hørt før. men kan vel kansje stemme. jeg har aldri vert plaget med kviser før. men fikk det i starten da jeg ble gravid. så ut som om noen hadde kastet en neve kviser i panna på meg. de forsvant etter en liten stund. men jeg får jente. og kan vel kansje stemme da..:P

Skrevet

Har også sykt mye kviser! ansikt, nakke, rygg og bryst. Kunne få en og annen i ansiktet før jeg ble gravid, men dette er helt ekstremt!!:(

Skrevet

Akkurat som deg, og jeg venter jente, Men vet jo ikke om det er ett jente-tegn. Søstra mi mente det er det, ho har 2 gutter og 2 jenter.

Panna er helt ille til tider, skikkelig ruglete :S

Skrevet

JA!! jeg har kviser så det holder!! men venter GUTT.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...