Sabii2 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Fikk vite på Fredag at jeg er Gravid! Klaffet på første forsøk er 4 uker og 6 dager på vei Kjempeglad!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 gratulerer da noen som er heldige ja.. hehe
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer!!! Jeg testa på lørdag og er ca. 4 uker og 2 dager på vei:)
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 :-) Gratulerer så mye begge to...
Minime? *10pp* Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer så mye!! Bra det er noen som er heldige:) Kos deg med graviditeten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå