Gå til innhold

Oslo jenter, se hit!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

oslo jenter...... er det noen interesse for å ha et lite julebord for oss iår eller????hadde jo vært litt gøy om vi kunne samles og ta en fest da;) hihi......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen oslo jenter her nei;) hihi

Skrevet

ja ikke sant, hadde jo vært gøy da!!se hvem de forskjellige er her inne lissom

Skrevet

Går kanskje ann å legge et innlegg om det inne på DIB-treff sidene?

Skrevet

Høres gøy ut.

Skrevet

la til et inlegg på dib treff i olso jeg nå iallefall:) greia er jo den at vi må finne en dato lissom, og finne ut hvor vi skal ha det osv.......

Skrevet

Du må bare ta en sjefsavgjørelse... ang. dato, sted osv. om ingen andre kommer med tips :)

Skrevet

ja kunne godt gjøre det, men er det ingen som hadde villet hjelpe meg litt????hihi...

Skrevet

Kan bli arti dette da. Vi kan jo begynne med mnd. da? Hvilken mnd. passer? Nov. kanskje?

Skrevet

ja men kan ikke vi prøve å ordne da, har du msn charlie22

Skrevet

Får ikke kommet på msn på denne linja for bruker linja til jobben til sambo å den er sperra for msn og facebook..grrr

Skrevet

jeg er jessheim-jente men blir gjerne med :)

Skrevet

okey, skjønner!! hvor i oslo bor du da.....

Skrevet

klart du kan være m....kult det da

Skrevet

Bor midletidig i Bærum nå men flytter tilbake til Oslo så fort vi finner en ny leilighet, så regner med at vi flytter tilbake til Majorstua\Frogner.

Hvor i Oslo bor du da?

Skrevet

bor på kringsjå vi.... flyttet hit i mai! ellers har vi bodd på bislett! deilig å komme bittelitt bort fra midt i byen! spess m barn da!! hvor gammel er du? og barnet? jente?gutt?

Skrevet

Skjønner :) Trivdes ganske godt i byen jeg da, men så er jeg oppvokst i en liten by så syns det var deilig å flytte til Oslo å bo litt sentralt.

Jeg er 22 og har en datter som faktisk ble 2 år idag :) duda ?

Skrevet

oi gratulerer med hun da!! jeg er 25, og har en sønn(kasper) som snart er 14 mnd:) ja altså jeg trives i byen jeg oxo, for er fra et lite sted!! men greit å ha fine tur muligheter:) er nydelig m det her oppe:) har du facebook da??

Skrevet

Jepp er på facebook men kommer ikke inn da. Dumme linje..hehe..

Skrevet

aha, skjønner!! kjipt!! mn kan j ikke få msn adressen din da, for du kommer vel kanskje på en gang eller??;) hihi.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...