Gjest Sekretøsa Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hva sover de i?? I dag mente de at det var litt for lite med bare dyne, og de lurte på om jeg ikke hadde en sovepose hun kunne sove i... Hva bruker dere?
Smellt P. Tjukka Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Det er vel ikke så mange treåringer som sover på dagen , men et tips er den lengste posen fra Odenwalder ! Evt en barnesovepose !!??
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Trodde ikke det var mange 3åring som sov i barnehagen jeg.. Hm, så har ingen råd ang pose..
Kristine :-) Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 En barnesovepose som hun også kan bruke senere må jo være greit. Kanskje et pledd eller dyne i tillegg for at det skal være godt og lunt. Det er veldig individuelt hvor lenge barn trenger å sove på dagen. Noen slutter tidlig mens andre sover til der er 4-5 år...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Vi brukte voksien ganske lenge, men så var ikke gutten min så lang heller. Men den han hadde godt med klær på overkroppen da siden voksien ikke nådde helt opp, og ullbukse. Med lue, votter og et vanlig pledd over det hele var han verken for varm eller for kald.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 hmm gutten vår har et pledd over seg + jakke og lue da mer en varm nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå