Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Min datter får erstatning (nan 2) og har ikke bæsjet på tre dager nå, hun er veldig grinete og jeg tror hun er plaget med forstoppning. Fikk anbefalt å prøve malt. Men vet ikke hvor mye malt jeg skal ha i melken, noen som ha erfaring? Hun får 200 ml mme. Et annet spørsmål: vi har brukt å kjøpe nan2 med grønn stripe på, men den har de ikke inne på noen av butikkene rundt her hvor vi bor. Noen som vet om den har gått ut eller noe? De selgr bare den med lilla stripe (omega3). Er det noe særlig forskjell på dem? Prøvde å spørre noen butikkdamer, men de visste selfølgelig ikke. Håper noen kan hjelpe meg....
ღDidrikmamsenღ Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Bruk en ts malt i en flaske du, eventuelt fler hvis det ikke har noe virkning. Eller prøv med litt sviskesaft. Ang nanpakken, så tror jeg det er bare det at pakningen er byttet ut
2blånisser Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Du kan gi henne malt i flaska (1ts) til hvert måltid når det er gått så lenge sia hun bæsja. Har selv snakka med hs om d, og det gikk helt fint sa hun. ellers kan du evt prøve å gi litt sviskepure/sviskesaft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå