XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Helt greie navn det!!
mamma.85 Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 fine navn! endelig en som har skjønt at man kan ha litt mer vanlige navn enn alt det tull fixeriet som er nå!! alle skal tydligvis ha så super spesielle navn for tiden.. slitsomt
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 synes dem var enkle å fine=)
fullrulleihuset Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Fine navn, kjenner bare snille folk som heter det =)
Mamma til snart 4 Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 kjempe fine navn;) en skal jo egentlig ikke bry seg om hva andre mener, navnet skjemmer ingen. har hatet spesielle navn selv, helt til nå. . nå bare elsker jeg Leander (ikke så vanlige navn). men de var veldig fine de navnene du hadde, har dem i familien;)
Galskapens overhode Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg synes det er nydelige navn.. dattera mi heter Christina.. Meget passende til en langhåret, blond og blåøyd 4 åring i beste rampealder.. Og så synes jeg at det er navn som passer på voksne også.. For disse små prinsene og prinsessene skal jo en gang bli voksne..
Mamzen Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Fine navn ja! Jeg ville ha skrevet Christina med K..Kristina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå